دیجی کالا

یک بی اخلاقی در دیجی کالا

یک بی اخلاقی در دیجی کالا دیده شده است که جناب آقای طالبی گزارش کرده اند:
و برای آن نیز یک توضیح خوب جناب آقای فائق در اینجا نوشته است  :
فکر کردم اینطوری (به سبک وبلاگی) ارجاع بدهم بهتر از فوروارد کردن خود پست باشد .
حالا دیدم خوب نیست دفعات دیگر خود متن را فوروارد میکنم
از نظر من کسب و کاری که نتواند اخلاق حرفه ای را رعایت کند محکوم به نابودی است.
کار از زیر دست کسی در نمیرود و اشتباهی صورت نمیگیرد مگر اینکه در راس هرم اعتقادی به درست رفتار کردن نباشد.
دیجی کالا هم جدای از این اکوسیستم نیست.
این روزها که پوشک به جوکی برای تحقیر صنایع کشورمان تبدیل شده است و ضعف توانمندی یا تکنولوژیکی صنایع کشورم مسخره میشود آزرده خاطر میشوم.
اینطور نیست که لیاقت و توانمندی ساخت یک پوشک را هم نداشته ایم.
کسی که این جوک را میفرستد یا در فضای صنعت نبوده که بداند مدیر یک واحد صنعتی با چه خون دل خوردنهایی صنعتش را مانند فرزندی تر و خشک میکند و یا مطالعه ای هم در تاریخ صنعت کشورمان نکرده است که بداند چرا یک زمانی که ما آزمایش و ارج و مبلیران و کفش ملی و نساجی هایی داشتیم که در منطقه بی نظیر بودند امروزه از بین رفته اند و آنقدر که حمایت واردات تداوم یافت و تیشه به ریشه صنعت زده شده دیگر نه صنعتی مانده است و نه صنعتگری که بخواهد دلسوزانه صنعت را بگرداند و پوشکی را تولید کند. چرا که اگر تولید توانمند بود عرصه برای واردات تنگ میشد.
مدیران صنایع بخش خصوصی مان را مسخره نکنید. بروید ببینید چرا این همه سال این آب را گل آلود کرده اند.
ربط این موضوع به دیجی کالا را اگر متوجه نشدید دوباره بخوانید

پ.ن.۱:
در ادامه متن دیگری از جناب آقای طالبی را میخوانید:

درباره مشکل قیمت در MarketPlace دیجیکالا، پیام یکی از همراهان عزیز در کانال کار و کسب را مشاهده کنید:
یک محصول در دیجیکالا:
در دیجی کالا با قیمت ۲۰۰٫۰۰۰ تومان عرضه شده است.
همین محصول در فروشگاه «خانومی» که آن هم از فروشگاه‌هایی است که محصول اصل ارائه می‌کند، بدون تخفیف با قیمت ۱۰۳ هزار تومان معرفی شده است:
جا دارد از مشاورین حقوقی خبره در حوزه کسب و کار بپرسیم که ایا از نظر قانونی، عدم نظارت کافی بر محصولات ارائه شده در یک Market Place و در نتیجه خسارت مترتب بر خریداران احتمالی محصولات یک فروشگاه اینترنتی به دلیل عدم توانایی مارکت پلیس در کنترل قیمت ها (و کیفیت آنها) به عهده چه کسی است؟
همچنین شایسته است اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به عنوان نهاد قانونی و متولی نظارت بر فروشگاه های اینترنتی (لااقل دیجی کالا عضر این اتحادیه است) اعلام کند که در چنین شرایطی چه عکس العملی از سوی اتحادیه اتخاد می شود؟
آیا حسب قانون، وظیفه نظرات بر این موارد، با اتحادیه هست یا خیر؟
پ.ن. ۲:
در ادامه تن دیگری از جناب آقای فائق را بخوانیم:
🔶 بعد از پست دیجیکالا امروز یک دردِ دل ناراحت کننده توسط یکی از مخاطبین کانال ارسال شد:
⬅️ من چندتا گوشی از سایت بامیلو برج ۳ به عنوان پیش فروش خریدم و حالا بعد از نزدیک سه ماه تحویل ندادن و پول رو برگردوندن این درصورتیه که قیمت همون گوشی حداقل ۳برابر شده واقعا کسی تو این کشور نیست حق ادمو بگیره ؟
⬅️ تکلیف پول هایی که گرفته شده در این مدت اصلا معلوم نیست. خود بامیلو اعلام میکنه از طرف هوایی جنس تامین نشده این در صورتیه که این گوشی بعد از یک ماه در بازار ایران بودش !!!
⬅️ الان این پول هایی که برگشت میزنین هیچ فایده ای نداره.هیچ جوابی ندارن بدن.و شایدم زورشون به امثال من که در شهرستان هستیم رسیده و پول مارو برگردوندن
⬅️ اکه امکانش هست اینو پیگیر بشین در کانال و سایتتون بزارین ممنون میشم
⬅️ متاسفانه مشکلات داره بیشترم میشه. از دیجی کالا سه هفته پیش لپتاپ خریدم زنگ زده میگه پولتو پس میدم و لپتاپ بیش از ۵۰ درصد رفته روش.میگم یه لپتاو دیکه به همون قیمت اون زمان بدین میگن که نمیشه.
⬅️ میگم موجودی خودتون بوده و انبار خودتون.میگه باگ سیستم بوده!!!
⬅️ میگه ما هیچ جایی در سایت هم نگفتیم که اگه کالایی موجود بود حتما تحویل میدیم !!!!
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *