کتاب روشهای قیمت گذاری

  • نويسنده : عليرضا مجاهدي نسب
  • تعداد صفحات: 112 صفحه
  • قطع كتاب: جيبي
  • جلد: شوميز
  • سايز كتاب: 10.5 * 14 سانتيمتر
  • وزن كتاب: 300 گرم
  • تاريخ انتشار: 08/1384
  • ويرايش: اول
  • ناشر: انتشارات رادان تحرير
  • ISBN: 9649518630
  • EAN: 9789649518633

عليرغم اهميت روز افزون عوامل غير قيمتي در فرآيند بازاريابي جديد، قيمت به عنوان يكي از عوامل مهم آميخته بازاريابي شناخته شده است. چه بسيارند كالاهاي مرغوب و مقرون به صرفه اي كه به دليل قيمت گذاري اشتباه، از طرف خريداران انتخاب نشده اند و زيانهاي هنگفتي را به شركت تحميل نموده اند.
نويسنده كه خود مديريت ارشد يكي از واحدهاي موفق صنعتي كشور را بر عهده دارد در اين كتاب بيش از 30 نوع از سياستها و خط مشي ها و روشهاي مختلف قيمت گذاري را مورد بررسي قرار داده تا خواننده بتواند با اتخاذ مناسبترين سياست قيمت گذاري منافع كسب و كار خود را حداكثر نموده و در شرايط مختلف آنها را به طور مناسبتري تعديل نمايد.

فهرست مطالب
– مقدمه
– فصل اول مثالى از قيمت گذارى
– فصل دوم تعيين سياست قيمت گذارى
– فصل سوم انتخاب روش قيمت گذارى
– فصل چهارم عوامل مؤثر بر انتخاب قيمت نهايى
– فصل پنجم سياست هاى تعديل قيمت فروش
– فصل ششم سياست هاى قيمت گذارى كالاهاى جديد
– فصل هفتم تغيير قيمت ها و واكنش هاى لازم
– فصل هشتم سخن آخر با مصرف كننده است
– ضميمه آميخته بازاريابى

در گودریدز:
Alireza Mojahedi's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب روشهای قیمت گذاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا