فرم درخواست مشاوره

فرقی نمیکند که در چه حوزه ای به کسب وکار مشغولید، حتما بارها با مشکلات و مسائل مختلفی مواجه شده اید. برخی از آنها شما را از مسیرتان منحرف کرده اند. برای بعضی از مشکلات وسوالاتتان با کوشش و تقلای بسیار راه حلی یافته اید. برخی نیز همچنان شما را می آزارند، بی آنکه بتوانید آنها را از سر راه بردارید.

با استفاده از مشاوره و همفکری درامور میتوانید از تجربیات دیگران بهره مند شوید.

مشاور با زاویه دید دیگری و فارغ از تمامی مشغولیتها و درگیری های ذهنی شما به بررسی مشکلات و سوالات شما میپردازد .در واقع به جهت تعامل با بسیاری از فعالان عرصه کسب و کار مخزن تجربیات و راه حلهاست! او به شما کمک میکند تا آزموده های دیگران را دوباره با هزینه بسیار نیازمایید! بلکه از کوتاه ترین راه و با کمترین هزینه به اهدافتان برسید

برای گرفتن مشاوره در زمینه های مدیریتی از فرم زیر استفاده کنید و یا یک ایمیل به آدرسم ارسال نمایید. در اولین فرصت پیشنهادهایی برای رفع مشکل برایتان ایمیل میگردد و یا وقتی برای یک جلسه مشاوره رایگان مقرر خواهد شد. در این جلسه با طرح مسئله از سوی شما و بررسی موضوع مورد اشاره در جلسه، نحوه ارائه مشاوره تبیین میگردد

مدت زمان اجرای پروژه همفکری و مشاوره بستگی کامل به موضوع و حیطه موضوع مورد مشاوره دارد و هزینه مشاوره نیز بستگی به ارزش موضوع برای شما و تاثیری که این همفکری در کسب کار شما خواهد داشت یه صورت توافقی محاسبه خواهد شد.

تیکتهای درخواست مشاوره آنلاین

بخش مشاوره آنلاین به منظور ارائه همفکری و راهنمایی به عزیزانی طراحی شده است که پاسخ سوالشان عمومی بوده و نیاز به بررسی دقیقتر و مطالعه همیقتر کیس و موضوع مورد سوال آنها نمیباشد.
برای یافتن پاسخ این سوالات نیازی به تنظیم وقت برای قرار ملاقات حضوری نیست و شما میتوانید با کلیک روی گزینه های ورود و یا ثبت نام در این قسمت، دکمه ساخت تیکت جدید را مشاهده فرمایید.
با ایجاد تیکت فرمی برای شما ظاهر میشود که میتوانید سوال خودتان را در آن مطرح و یا موضوع را شرح دهید.
چنانچه پاسخ سوال در همین ظرفیت بگنجد به صورت کامل و در حد توان به شما پاسخ خواهم داد.
اگر پاسخ شما نیازمند بررسی بیشتر و مطالعه دقیقتر موضوع باشد طی قرار حضوری به آن پرداخته خواهد شد.
جلسه اول که معمولا تا ۲ ساعت هم ممکن است به طول بیانجامد در دفتر بنده و به رایگان برگزار میگردد.

حوزه هایی که میتوانم به شما مشورت دهم:

انجام مشاوره های مختلف مدیریتی به سازمانهای گوناگون در زمینه های مختلف زیر :

– مدیریت کسب و کار
– مدیریت فروش و بازار
– سازماندهی و ایجاد ساختار
– مدیریت و طراحی سازمان
– استراتژی بازاریابی
– مدیریت محصول، ناهمگن سازی و متمایز نمودن محصول
– کسب و کار الکترونیک
– تجارت الکترونیک
– قیمت گذاری و سیاستگذاری برای آن
– مدیریت تکنولوژی
– مدیریت خدمات
– مدیریت نام تجاری
– مدیریت روابط مشتری
– مدیریت کیفیت و استفاده راهبردی از استانداردهای کیفیت

توضیح حوزه ها

مدیریت کسب وکار: آغاز هر کسب وکاری توام با سوالات و مسائل عدیده ای است. از تعیین نام و ثبت شرکت تا تعیین استراتژی ها و چشم انداز و ماموریت سازمانی تنها نقطه آغاز فعالیت است. سیستم مالی، خرید مواد اولیه، نظامهای تولید، کیفیت و بهبود، ودهها موضوع دیگر که هر یک به تناسب حجم وقت و انرژی زیادی از شما گرفته و انگیزه هایتان را برای اغاز کسب وکار تحت تاثیر قرار می دهد. در کنار همه اینها موجهای مختلف تغییرات محیطی که در آن فعالیت مینمایید از تغییرات قوانین و مسائل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی محیط گرفته تا فعالیتهای رقبا که مستقیم یا غیر مستقیم کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار میدهند.

مدیریت کسب کار الکترونیک و تجارت الکترونیک: امروزه دیگر اهمیت در دسترس بودن محصولات و خدمات در گستره بازار هدف امری اجتناب ناپذیر است که با کمک ابزارهای الکترونیکی از جمله اینترنت فاصله زمانی ارائه آنها کمتر شده است. اما برای کسب و کار الکترونیکی خود چه استراتژی باید در پیش بگیرید؟ چگونه کسب و کارمان را الکترونیکی کنیم؟ تجارت الکترونیک چه جایگاهی در کسب و کار ما دارد؟ یک فروشگاه اینترنتی موفق چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

رویکرد سیستمی: در نگرش متعارف چیزی داریم به اسم نرمال. هر چیز خوب و صحیح و سالم و استاندارد و تعریف شده را نرمال مینامیم که وقتی سیستم رفتارش از این چهارچوب خارج شد میگوییم سیستم مشکل دارد و در آن صورت به دنبال راه حلهایی برای رفع کردن آن میگردیم. در نگرش سیستمی مسئله را جور دیگر تعریف کرده و جور دیگر نیز حل میکنیم. مشکل در دید سیستمی در اصل آینده نامطلوب مستتر در وضع موجود است که اگر تغییری در سیستم ندهیم میرود که پیش بیاید. به عبارتی دیگر آینده در زمان حال جاری است. رویکرد سیستمی هم کل را میبیند، هم اجزا را و هم رابطه بین اجزا و تعاملاتشان را با هم و به صورت به هم پیوسته و یکپارچه و در تعامل با هم میبیند و با این وسیله میتواند افقی را از میان تصویرهای مه آلود برای شرکت ترسیم نماید. چرا که در بسیاری مواقع و به مرور زمان فلسفه وجودی سازمان و چیستی هستی آن که در اصل برای پاسخ به یک نیاز و اجرای ماموریتی در آن راستا ایجاد شده است فراموش میگردد.

مدیریت خدمات: یک خدمت تجربه ای است ناملموس، زود مصرف و زایل شدنی برای یک مشتری که بدون وجود مشتری فرایند تولید اتفاق نمی افتد و درست در لحظه مصرف است که خدمتی تولید میشود. در سازمانهایی که خدمات مکمل کالا میباشد خدمات در سه مرحله خدمات پیش از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش (به منظور جبران نارضایتی مشتریان مواجه شده با محصول معیوب و یا افزایش رضایت مشتریان به منظور کسب وفاداری آنان) قابل عرضه خواهند بود. لذا توجه به تفاوت کیفیت در خدمات، نقش خدمات در مارکتینگ، ارزش طول عمر مشتری، تدوین استراتژی خدمات، الگوی کیفیت خدمت و تجزیه شکاف (Gap Analaysis)، مجموعه یا بسته خدمات ، نقش منابع انسانی در ارائه خدمات، مدیریت شکایت مشتریان، وفادار کردن مشتریان بیش از پیش در دنیای پر رقابت امروزی اهمیت میابد.
CRM برای مدیریت کردن ارتباط با مشتری است و از جنس رابطه است. مدیریت رابطه با مشتری به مراتب فراتر از یک نرم افزار ساده است که کار ثبت ارتباطات مشتریان را به انجام برساند.

مدیریت فروش و بازاریابی: چگونه به چه کسی در کجا باید بفروشیم؟چه آمیخته از عناصر بازاریابی مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد؟ با چه قیمتی بفروشیم؟ چگونه وفاداری مشتریان را افزایش دهیم؟ چگونه نام تجاری مان را بر سر زبانها بیاندازیم؟ برای این منظور چه استراتژی باید داشته باشیم؟ چه خدماتی را به چه کسانی باید ارائه کنیم؟ گامهای بنیادین بازاریابی را چگونه به کار بگیریم؟ مدیریت برند و نام تجاری، سازماندهی و ایجاد ساختار فروش، استراتژی بازاریابی، مدیریت محصول، ناهمگن سازی و متمایز نمودن محصول، قیمت گذاری و سیاستگذاری برای آن و مدیریت توزیع از جمله مواردی است که حتما باید با دقت بیشتری به آن پرداخته شود.

مدیریت کیفیت: در حال حاضر ابزارهای مختلفی در عرصه مدیریت کیفیت ارائه شده است و استانداردهای مختلفی نیز نظیر ایزو ۹۰۰۰ امروزه دیگر تعیین کننده شرایط رقابتی شما به منظور کاهش هزینه ها میباشند. گواهینامه ها دیگر مزیت رقابتی محسوب نمیگردند. باید از ابزارهای مناسب در زمان مناسب استفاده نمود تا بتوان مزیتهای رقابتی را افزایش داد. مدیریت کیفیت و استفاده راهبردی از استانداردهای کیفیت و تعالی سازمانی از مواردی است میتواند نقش عمده ای در ایجاد مزیت رقابتی شما داشته باشد.