دوره آموزشی مدیریت خدمات

ششمین دوره آموزشی مدیریت خدمات – ۱ روزه – کاربردی

چگونه مانع از جذب مشتریان فعلی به سمت رقبا شویم؟ چگونه مشتریان ناراضی را به مشتریان راضی تبدیل کنیم؟ چکار کنیم که مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

مهلت استفاده از تخفیف ثبت نام

این دوره برگزار گردید و مهلت ثبت نام به پایان رسیده است
برای ثبت نام دوره بعدی منتظر خبر ما باشید

مهلت ثبت نام

برای اطلاع از آخرین خبرها در خبرنامه ایمیلی عضو شوید.
(فرم عضویت در پایین صفحه)

زمان برگزاری:

روز پنجشنبه مورخ اردیبهشت / خرداد 94 – ساعت 08:30 الي 16:30 با پذیرایی ناهار

مهلت ثبت نام:

تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ – مهلت تخفیف ثبت نام زود هنگام تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴

مکان:

(آدرستهران – خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، انتهای خیابان ایرانشناسی، میدان شهدای دانشجو، خیابان نهم، پلاک ۶، مرکز همایشها (ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی – موسسه مطالعات بهره وری)

زمان برگزاری بعدی:

به زودی اعلام میگردد.
بدلیل محدودیت در تعداد شرکت کننده اولویت بر اساس تاریخ ارسال فیش ثبت نام ترتیب داده خواهد شد. ثبت نام کنندگان خارج از ظرفیت به دوره بعدی منتقل خواهند شد.
برگزاری این دوره در محل سازمانها به طور اختصاصی نیز امکان پذیر است.

Previous slide
Next slide

امروزه با توجه به گسترش بازارهای رقابتی در جهان و تاثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکت‌های تولیدی و خدماتی به اهمیت ارائه خدمات برتر، ضرورت توجه و طراحی سیستم‌های مدیریت خدمات و خدمات پس از فروش دوچندان شده است.
سازمانهایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروز به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان هستند. در شرایطی که خدمات پس از فروش به عنوان یکی از عوامل موفقیت شرکتها شناخته می‌شود، در کشور ما هنوز توجه زیادی به این مقوله نشده است.

امروزه از خدمات به عنوان یکی از مهمترین عوامل ارتقای مشتریان راضی به مشتریان وفادار و خدمات پس از فروش به عنوان عامل بسیار مهم در اتقای مشتری ناراضی به مشتری وفادار نام برده میشود.

این دوره یکی از جدیدترین مباحث مدیریت عملیات را که تا به حال در کشور ما بر روی آن کمتر کار شده است, مطرح می نماید. مدیران و کارشناسان واحدهای خدماتی ضمن شرکت در این دوره با اصول, مبانی و تکنیک های نوین مدیریت خدمات آشنا می گردند  تا بتوانند استارتژی های مشتری محور خود را بر این اساس برنامه ریزی نمایند

اگر شما مدیری هستید که همواره حفظ مشتری و میزان وفاداری او  از چالشهای اساسی شما بوده است از این برنامه استفاده زیادی خواهید برد.
این برنامه برای هر دو گروه مدیران تولیدی و خدماتی کاربرد دارد و ارتباطی با اندازه سازمان، نوع صنعت، موقعیت جغرافیایی یا ماموریت شرکت شما ندارد.

معرفی و اطلاعات دوره

معرفی و اطلاعات دوره
حامیان دوره

اطلاعاتی یافت نشد!

با خبر باشید

برای اطلاع از آخرین خبرهای مربوط به این دوره و دوره های بعدی در خبرنامه الکترونیکی دوره های آموزشی عضو شوید.

اگر دریافت  SMS را مسدود نکرده و تمایل دارید در سامانه پیامکی ام نیز عضو شوید عدد 11 را به شماره 500041506868 ارسال کنید.

سوالی دارید؟

اگر به اطلاعاتی نیاز دارید و یا سوالی دارید که اینجا ذکر نشده است تماس بگیرید:

تلفکس

88906868 (021)

ایمیل

alirezamojahedi[at]gmail.com

محل برگزاری

آدرس دقیق محل برگزاری متعاقبا اعلام میشود

این سمینار در ساختمان مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی (ساختمان شماره 2) برگزار میگردد. تور بازدید در محل پردازش سفارشات مرکز دانش شرکت دیجیکالا (بزرگترین مرکز پردازش سفارشات آن شرکت) خواهد بود. از نظر کیفیت فضای آموزشی، امکانات آموزشی، پذیرایی در طول دوره و خدمات ارائه شده امکانات مناسبی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است.

نشانی:

تهران – خیابان شیخ بهایی حنوبی، شهرک والفجر، انتهای خیابان ایرانشناسی، میدان شهدای دانشجو، خیابان نهم، پلاک 6، مرکز همایشها (ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی – موسسه مطالعات بهره وری)

راه های دسترسی:
علاوه بر مکان مشخص شده در نقشه، نقشه مسیرهای دسترسی به محل بگزاری از اتوبانهای مختلف در تصویر مقابل درج شده است.

در صورت عدم تمایل به تردد با خودرو شخصی میتوانید با استفاده از وسایل عمومی زیر به محل برگزاری برسید:

با استفاده از وسیله شخصی یا تاکسی:

محل برگزاری در نقشه علامت گذاری شده ومسیرهای دسترسی نیز در نقشه جداگانه ای در اختیارتان قرار گرفته است. بهترین مسیرتان را انتخاب کنید.

اگر پیاده هستید از خیابان ولیعصر به سمت تقاطع با خیابان مطهری تاکسی بگیرید. اگر راننده ادامه مسیر میدهد با همان تاکسی وگرنه در تقاطع مطهری پیاده شده و برای ادامه مسیر تا تقاطع کوه نور تاکسی دیگری بگیرید.

اگر خودرو شخصی دارید ز خیابان ولیعصر به سمت تقاطع با خیابان مطهری برانید. خیابان مطهری جزو محدوده طرح ترافیک نمیباشد ولی در داخل محدوده زوج و فرد قرار دارد و یکطرفه به سمت شرق میباشد. وارد خیابان مطهری شده و تا تقاطع کوه نور درست قبل از تقاطع اتوبان مدرس ادامه مسیر دهید.

با استفاده از اتوبوس:

با استفاده از اتوبوسهای شهرک والفجر میتوانید به نزدیکی محل برگزاری برسید.

با استفاده از مترو:

برای استفاده از مترو به ایستگاه مترو انقلاب رفته (برای دیدن نقشه مترو کلیک کنید) و آنجا از اتوبوسهای شهرک والفجر استفاده نمایید 

سوالات متداول
  • حضور در کلاس آموزشی
  • سرویس ایاب و ذهاب به محل بازدید
  • استفاده از برنامه بازدید
  • پذيرايي در اوقات ميان برنامه
  • پذیرایی ناهار
  • نسخه الکترونیکی اسلاید مطالب و ویدئوهای ارائه شده

اين سمينار براي چه كساني مناسب است؟
اگر شما
مالک یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا استارتاپ و کسب و کار نوپایی را راه اندازی کرده اید و یا قصد دارید وارد فضای تجارت الکترونیکی شده و در این مسیر پیش بروید، در این دوره به سوالات و ابهامات شما پاسخ داده میشود

همچنین اگر به شبکه سازی و گسترش دایره افراد مختلف دارای توانمندی ها متفاوت هستید با حضور در این برنامه میتوانید ارتباطات خوبی را ایجاد نموده و یا در ایده های خوبی که مطرح میشود مشارکت نمایید.

در صورت تمايل به اعزام فرد ديگري به جاي خود بايستي اول انصراف خود را اعلام نموده و سپس مجددا فرم ثبت نام را براي فرد مورد نظر تكميل و ارسال فرماييد تا ايشان در نوبت حضور شما جايگزين شوند.
– در صورت كنسل نمودن حضور 100% وجه ثبت نام مسترد ميگردد
– در صورت كنسل نمودن حضور از 30 روز به بعد تا 14 روز پيش از آغاز سمينار50% وجه ثبت نام مسترد ميگردد
– بابت كنسلي هاي بعد از ظهر 14 روز مانده به آغاز برنامه هيچ مبلغي مسترد نميگردد.

آخرین خبرهای دوره

بیایید به یکدیگر یاد بدهیم

مدلهای تجارت الکترونیکی کدامند؟ چالشهای پیش روی فروشگاههای اینترنتی آشنایی با استراتژی های تجارت الکترونیکی

این دوره را به دوستانتان معرفی کنید:
پیمایش به بالا