مقایسه فرایندهای سوق و نون – از سری فروش اینترنتی ۶ – فرایندهای فروش اینترنتی۲

 

بدون شک با مطالعه و بررسی رقبا و سایر شرکتهای مشابه میتوان درسهای بسیاری آموخت.

اینکه دیگران و بخصوص آنها که دارای شهرتی در منطقه هستند چگونه رفتار میکنند.

سوق یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی منطقه کشورهای عرب است که توسط آمازون خریداری شده است.

نون فروشگاه اینترنتی نوپایی است که با سرمایه گذاری عظیمی که در پشت آن نهفته است دارید میرود که تنه به تنه بزرگان بزند.

در ادامه مباحث آموزشی فروش اینترنتی و مبحث فرایندهای فروش، مناسب دیدم فرایندهای این دو شرکت بزرگ را بررسی کنیم.

در این ویدئو آموزشی تجربه کاربری که در زمان جستجو و سفارش و یک محصول در هر یک از آنها اتفاق می افتد را با هم مرور میکنیم تا از لابلای آن نکاتی را فرا گرفته و در فروش اینترنتی خودمان مد نظر قرار دهید.

شما را به تماشای آن دعوت میکنم :

🎥 ویدئو آموزشی فرایندهای فروش اینترنتی ۲
از سری آموزشی راه اندازی فروش اینترنتی – ۷

⏱ ۰۰:۲۸ – 📲۶۱ MB

🖥 فایل ضبط شده بر روی آپارات در کانال AlirezaMojahedi قرار دارد:

Aparat: http://www.aparat.com/AlirezaMojahedi

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *