روشهاي قيمت گذاري

نويسنده : عليرضا مجاهدي نسب
تعداد صفحات: ۱
۱۲ صفحه
قطع كتاب: جيبي
جلد: شوميز
قيمت پشت جلد:
۱۳۵۰۰ ريال
قيمت فروش:
۱۲۰۰۰ ريال (با ۱۰% تخفيف)

سايز كتاب: ۱۰.۵ * ۱۴ سانتيمتر
وزن كتاب: ۳۰۰ گرم
تاريخ انتشار: ۰۸/۱۳۸۴
ويرايش:
اول
نوبت چاپ: سوم ۰۸/۱۳۸۶
ناشر:
انتشارات رادان تحرير
ISBN: ۹۶۴۹۵۱۸۶۳۰
EAN: ۹۷۸۹۶۴۹۵۱۸۶۳۳

لينك كتاب در سايت خانه كتاب

دريافت نسخه نمايشي

نرم افزار: براي مطالعه نسخه هاي الكترونيكي كتاب با توجه به فرمت آن ميتوانيد نرم افزار مربوط به آن را از اين قسمت دريافت نماييد.

training  ثبت نام در سمینار آموزشی قیمت گذاری

درباره كتاب:
عليرغم اهميت روز افزون عوامل غير قيمتي در فرآيند بازاريابي جديد، قيمت به عنوان يكي از عوامل مهم آميخته بازاريابي شناخته شده است. چه بسيارند كالاهاي مرغوب و مقرون به صرفه اي كه به دليل قيمت گذاري اشتباه، از طرف خريداران انتخاب نشده اند و زيانهاي هنگفتي را به شركت تحميل نموده اند.

نويسنده كه خود مديريت ارشد يكي از واحدهاي موفق صنعتي كشور را بر عهده دارد در اين كتاب بيش از ۳۰ نوع از سياستها و خط مشي ها و روشهاي مختلف قيمت گذاري را مورد بررسي قرار داده تا خواننده بتواند با اتخاذ مناسبترين سياست قيمت گذاري منافع كسب و كار خود را حداكثر نموده و در شرايط مختلف آنها را به طور مناسبتري تعديل نمايد.

فهرست مطالب
– مقدمه
– فصل اول مثالى از قيمت گذارى
– فصل دوم تعيين سياست قيمت گذارى
– فصل سوم انتخاب روش قيمت گذارى
– فصل چهارم عوامل مؤثر بر انتخاب قيمت نهايى
– فصل پنجم سياست هاى تعديل قيمت فروش
– فصل ششم سياست هاى قيمت گذارى كالاهاى جديد
– فصل هفتم تغيير قيمت ها و واكنش هاى لازم
– فصل هشتم سخن آخر با مصرف كننده است
– ضميمه آميخته بازاريابى


این کتاب را میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید