هدف فروش ۸۵: يك ميليون كارتن

غير قابل دسترسي هستش نه؟
خب هدف بايد قابل دسترسي باشه. تو پستهاي قبلي ام در مورد خصوصيت هدف نوشتم ولي اگر ميبينيد حالا چرا عمل نكردم تعجب نكنيد.
اولا هميشه ميومدم بر اساس پيش بيني هايم و بر اساس فعاليتهايي كه ميتونيم انجام بديم عددي رو در نظر ميگرفتم كه بهش برسيم
امسال تصميم گرفتم يك عدد بزرگ رو در نظر بگيرم و به جاي اينكه پيش بيني كنم به كجا ميرسيم به اين فكر كنم كه چطوري به اون برسم
به نظر خودم اينطوري بهتر ميتونم روي هدف تمركز كنم و همه توانايي و امكانات رو براي رسيدن به اون به كار بگيرم
خيلي خوب ميدونم در حاليكه الان زير ۵۰ هزار هستيم اين عدد يك ميليون يعني چي
ولي بايد برسم. اگر نرسيدم مهم نيست ولي مهمه كه تا چقدرش رو رسيدم و اگر قابل ملاحظه باشه و عدد خوبي رو بدست آورده باشم ميشينم خوب فكر ميكنم كه تو سال ۸۵ كجا رو اشتباه رفتم كه نشد و براي ۸۶ ميتونم به اين فكر كنم كه چطوري اشتباهاتم رو تكرار نكنم و به حداقل برسونم و شايد حتي عددم رو بزرگتر كردم
اين عدد يك حسن ديگه اي هم داره اونم اينه كه بهتر ميتونم مشاركت كاركنانم رو جلب كنم و چون در اون صورت وضع مالي شركت خوب خواهد شد مسلما به نفع همه است
تازه يك رعبي هم تو دل رقبا ميندازم.براي اينكه بهتر اين رقم رو درك كنيد بايد بگم كه اين رقم كمي بيش از توليد كل سال چهار تامين كننده شركتمون هستش. يعني مجموع كل توليد اونا و ما كمي از يك ميليون كمتره
شما ميگين بهش ميرسيم؟
من كه فكر ميكنم زياد بعيد نيست


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *