مكاتباتي براي اطلاع رساني در خصوص تخلف سايت پرداخت

امروز با استفاده از راهنمايي هاي دوست عزيز جناب آقاي مسعود نامه اي با تعيين ضرب العجل يك هفته اي براي شركت رهنما كاميابان (صاحب امتياز سايت پرداخت) نوشتم و از آنان خواستم يا هزينه هايم به همراه مبالغ فروش كتبم را به من برگردانند و يا كتبا دليل تخلف از قرارداد را به من بفرستند(چون فقط در تلفن ابراز ميدارند كه اگر دوست نداري قرار داد را باطل كن و ما نميتوانيم به اين شرايط عمل كنيم) و گرنه از آنان به مراجع مختلف شكايت خواهم كرد
رونوشتي از نامه را هم به سازمانهاي مختلف از قبيل شوراي عالي انفورماتيك، قسمت تجارت الكترونيك وزارت بازرگاني، سازمان نظام صنفي رايانه اي كل كشور، سازمان نظام صنفي اصفهان (چون دفتر مركزي آنها در اصفهان واقع است) شوراي انتظامي نظام صنف و همچنين اداره كل پست مستقيم كه قرارداد اداره پست را با آنان از طريق اين اداره انجام شده است و تمام نشريات و مجلات كامپيوتري كشور ارسال كردم
هدف عمده من درگير شدن با اين شركت و احقاق حق خودم نيست. شايد كل طلب من به ۲۵۰ هزار تومان هم نرسد ولي آنچه مهم است احقاق حقوق مصرف كننده است.
راستي مصرف كننده گفتم يادم افتاد به سازمان حمايت از مصرف كننده نيز نامه اي بفرستم.
از دوستاني كه در وبلاگها و وبسايتهايشان از من حمايت كردند و رفتار ناپسند اين شركت را تقبيح فرمودند بينهايت سپاسگزارم.
از ساير دوستان نيز خواهشمندم از كنار اين مسئله به راحتي نگذرند. شايد همين اتفاق در جايي ديگر بر سر كس ديگري تكرار شود و ما بايد هر چه زودتر جلوي آنرا بگيريم و هر چقدر اين اطلاع رساني گسترده تر باشد، ساير شركتها نيز از انجام چنين تخلفاتي پرهيز خواهند نمود چون از عواقب آن مطلع گرديده اند
تنها حسن اين نوشته هايم اين است كه چند نفر ديگر ياد ميگيرند كه اگر چنين مشكلي برايشان پيش آمده از چه كانالهايي ميتوانند موضوع را پيگيري كنند. جا دارد همين جا مجددا از راهنماي هاي جناب مسعود سپاسگزاري كنم.

اكنون با يكي از دوستانم كه وكيل است صحبت ميكردم. به من پيشنهاد داد فعلا موضوع را به جرايد نكشانم. براي همين از خير اين قسمت گذشتم.

توضيح:
در تاريخ ۲۰/۰۴/۸۵ مدير اين شركت در تماسي ضمن عذر خواهي، علت نواقصات فوق را ناشي از برخي نقل و انتقالات و برخوردهاي شخصي برخي پرسنل ذكر كرد كه موضوع به موقع به اطلاع مديريت شركت نرسيده بود و بيان نمودند بلافاصله در خصوص جبران اقداماتي را انجام خواهند داد
كه در اينجا نوشتم. آخر اين پست را هم بخوانيد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *