فرم درخواست مشاوره



فرقي نميکند که در چه حوزه اي به کسب وکار مشغوليد، حتما بارها با مشكلات و مسائل مختلفي مواجه شده ايد. برخي از آنها شما را از مسيرتان منحرف كرده اند. براي بعضي از مشكلات وسوالاتتان با كوشش و تقلاي بسيار راه حلي يافته ايد. برخي نيز همچنان شما را مي آزارند، بي آنكه بتوانيد آنها را از سر راه برداريد.

با استفاده از مشاوره و همفكري درامور ميتوانيد از تجربيات ديگران بهره مند شويد.

مشاور با زاویه دید دیگری و فارغ از تمامی مشغولیتها و درگیری های ذهنی شما به بررسي مشكلات و سوالات شما ميپردازد .در واقع به جهت تعامل با بسياري از فعالان عرصه كسب و كار مخزن تجربيات و راه حلهاست! او به شما كمك ميكند تا آزموده هاي ديگران را دوباره با هزينه بسيار نيازماييد! بلكه از كوتاه ترين راه و با كمترين هزينه به اهدافتان برسيد

براي تنظیم جلسه مشاوره حضوری و یا راه دور (با استفاده از اسکایپ یا تماس تلفنی) کافی است از فرم زير استفاده کنيد. پس از بررسی فرم برای تنظیم جلسه اول مشاوره حضوری با شما تماس گرفته خواهد شد.

اولین جلسات مشاوره برای نشستهای ۴۵ دقیقه ای تنظیم میگردد و در طول آن موضوع شما مطرح و ضمن بررسی راهکارهای پیش رو شرایط همکاری را بررسی خواهیم کرد.

تیکتهای مشاوره رایگان آنلاین

بخش مشاوره آنلاین رایگان به منظور ارائه همفکری و راهنمایی به عزیزانی طراحی شده است که پاسخ سوالشان عمومی بوده و نیاز به بررسی دقیقتر و مطالعه عمیقتر کیس و موضوع مورد سوال آنها نمیباشد.
برای یافتن پاسخ این سوالات نیازی به تنظیم وقت برای قرار ملاقات حضوری نیست و شما میتوانید با کلیک روی گزینه های ورود و یا ثبت نام در این قسمت، دکمه ساخت تیکت جدید را کلیک کنید.
با ایجاد تیکت فرمی برای شما ظاهر میشود که میتوانید سوال خودتان را در آن مطرح و یا موضوع را شرح دهید.

چنانچه پاسخ سوال در همین ظرفیت بگنجد به صورت کامل و در حد توان به شما پاسخ خواهم داد و شما آنرا بر روی ایملتان و یا از همین مسیر میتوانید مطالعه فرمایید.
اگر پاسخ شما نیازمند بررسی بیشتر و مطالعه دقیقتر موضوع باشد طی قرار حضوری به آن پرداخته خواهد شد.
مشاوره های حضوری در جلسات ۹۰ دقیقه ای ست میشوند.

حوزه هایی که میتوانم با شما همفکری کنم:

انجام مشاوره هاي مختلف مديريتي به سازمانهاي گوناگون در زمينه هاي مختلف زير :

– تجارت الکترونیکی
– کسب و کار اینترنتی
– مدیریت کسب و کار
– مديريت فروش و بازاریابی
– مدیری خدمات، مدیریت روابط مشتری CRM
– مديريت محصول، ناهمگن سازي و متمايز نمودن محصول
– قيمت گذاري و سياستگذاري براي آن
– مديريت تكنولوژي
– مديريت كيفيت و استفاده راهبردي از استانداردهاي كيفيت

توضیح حوزه ها

مديريت كسب وكار: آغاز هر كسب وكاري توام با سوالات و مسائل عديده اي است. از تعیین نام و ثبت شرکت تا تعیین استراتژی ها و چشم انداز و ماموریت سازمانی تنها نقطه آغاز فعالیت است. سيستم مالي، خريد مواد اوليه، نظامهای تولید، كيفيت و بهبود، ودهها موضوع ديگر كه هر يك به تناسب حجم وقت و انرژی زيادي از شما گرفته و انگيزه هايتان را براي اغاز كسب وكار تحت تاثير قرار مي دهد. در کنار همه اینها موجهای مختلف تغییرات محیطی که در آن فعالیت مینمایید از تغییرات قوانين و مسائل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی محيط گرفته تا فعاليتهاي رقبا که مستقیم یا غیر مستقیم کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار میدهند.

مديريت كسب كار اینترنتی و تجارت الكترونيكی: امروزه ديگر اهميت در دسترس بودن محصولات و خدمات در گستره بازار هدف امري اجتناب ناپذير است كه با كمك اینترنت و  ابزارهاي الكترونيكي فاصله زماني ارائه آنها كمتر شده است. اما برای کسب و کار آنلاین خود چه استراتژي باید در پیش بگیرید؟ يك فروشگاه اينترنتي موفق چه خصوصياتي بايد داشته باشد؟

رویکرد سیستمی: در نگرش متعارف چيزي داريم به اسم نرمال. هر چيز خوب و صحيح و سالم و استاندارد و تعريف شده را نرمال ميناميم كه وقتي سيستم رفتارش از اين چهارچوب خارج شد ميگوييم سيستم مشكل دارد و در آن صورت به دنبال راه حلهايي براي رفع كردن آن ميگرديم. در نگرش سيستمي مسئله را جور ديگر تعريف كرده و جور ديگر نيز حل ميكنيم. مشكل در ديد سيستمي در اصل آينده نامطلوب مستتر در وضع موجود است که اگر تغييري در سيستم ندهيم ميرود كه پيش بيايد. به عبارتي ديگر آينده در زمان حال جاري است. رويكرد سيستمی هم كل را ميبيند، هم اجزا را و هم رابطه بين اجزا و تعاملاتشان را با هم و به صورت به هم پيوسته و يكپارچه و در تعامل با هم ميبيند و با این وسیله میتواند افقی را از میان تصویرهای مه آلود برای شرکت ترسیم نماید. چرا که در بسیاری مواقع و به مرور زمان فلسفه وجودی سازمان و چیستی هستی آن که در اصل برای پاسخ به یک نیاز و اجرای ماموریتی در آن راستا ایجاد شده است فراموش میگردد.

مديريت خدمات: يك خدمت تجربه اي است ناملموس، زود مصرف و زايل شدني براي يك مشتري كه بدون وجود مشتري فرايند توليد اتفاق نمي افتد و درست در لحظه مصرف است كه خدمتي توليد ميشود. در سازمانهايي كه خدمات مكمل كالا ميباشد خدمات در سه مرحله خدمات پيش از فروش، خدمات حين فروش و خدمات پس از فروش (به منظور جبران نارضايتي مشتريان مواجه شده با محصول معيوب و يا افزايش رضايت مشتريان به منظور كسب وفاداري آنان) قابل عرضه خواهند بود. لذا توجه به تفاوت كيفيت در خدمات، نقش خدمات در ماركتينگ، ارزش طول عمر مشتري، تدوين استراتژي خدمات، الگوي كيفيت خدمت و تجزيه شكاف (Gap Analaysis)، مجموعه يا بسته خدمات ، نقش منابع انساني در ارائه خدمات، مديريت شكايت مشتريان، وفادار كردن مشتريان بيش از پيش در دنياي پر رقابت امروزي اهميت ميابد.
CRM برای مدیریت کردن ارتباط با مشتری است و از جنس رابطه است. مدیریت رابطه با مشتری به مراتب فراتر از یک نرم افزار ساده است که کار ثبت ارتباطات مشتریان را به انجام برساند.

مدیریت فروش و بازاريابي: چگونه به چه کسی در کجا باید بفروشیم؟چه آمیخته از عناصر بازاریابی مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد؟ با چه قیمتی بفروشیم؟ چگونه وفاداری مشتریان را افزایش دهیم؟ چگونه نام تجاری مان را بر سر زبانها بیاندازیم؟ برای این منظور چه استراتژی باید داشته باشیم؟ چه خدماتی را به چه کسانی باید ارائه کنیم؟ گامهاي بنيادين بازاريابي را چگونه به كار بگيريم؟ مديريت برند و نام تجاري، سازماندهي و ايجاد ساختار فروش، استراتژي بازاريابي، مديريت محصول، ناهمگن سازي و متمايز نمودن محصول، قيمت گذاري و سياستگذاري براي آن و مدیریت توزیع از جمله مواردی است که حتما باید با دقت بیشتری به آن پرداخته شود.

مديريت كيفيت: در حال حاضر ابزارهاي مختلفي در عرصه مديريت كيفيت ارائه شده است و استانداردهاي مختلفي نيز نظير ايزو ۹۰۰۰ امروزه ديگر تعيين كننده شرايط رقابتي شما به منظور كاهش هزينه ها ميباشند. گواهينامه ها ديگر مزيت رقابتي محسوب نميگردند. بايد از ابزارهاي مناسب در زمان مناسب استفاده نمود تا بتوان مزيتهاي رقابتي را افزايش داد. مديريت كيفيت و استفاده راهبردي از استانداردهاي كيفيت و تعالی سازمانی از مواردی است میتواند نقش عمده ای در ایجاد مزیت رقابتی شما داشته باشد.