دوره جامع آموزشي و كاربردي مديريت خدمات

دوره آموزشي كاربردي ۲ روزه
مديريت خدمات
چقدر در حفظ مشتريان ناراضي موفق بوده ايد؟
چگونه ميتوان وفاداري مشتريان را افزايش داد؟
فرقي نميكند كه كسب و كار شما صرفا خدماتي باشد يا اينكه از خدمات در كنار محصولاتتان استفاده ميكنيد. اين دوره يكي از جديدترين مباحث مديريت عمليات را كه تا به حال در كشور ما بر روي آن كمتر كار شده است, مطرح مي نمايد. مديران و كارشناسان واحدهاي خدماتي ضمن شركت در اين دوره با اصول, مباني و تكنيك هاي نوين مديريت خدمات آشنا مي گردند تا بتوانند استراتژي هاي مشتري محور خود را بر اين اساس برنامه ريزي نمايند

تاريخ برگزاري: ۱۴ و ۱۵ شهريور ۱۳۸۶
محل برگزاري: ساختمان جديد آموزش موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني
ارائه كننده: عليرضا مجاهدي

براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام و يا حمايت از اين سمينار به آدرس
http://service.htm.ir
مراجعه فرماييد

به دليل محدوديت ظرفيت كلاسها (كلاس ۲۴ نفره) ثبت نام بر اساس اولويت صورت ميگيرد.
.براي استفاده از اين دوره كاربردي همين امروز اقدام كنيد

ثبت نام


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *