ششمین دوره آموزشی مدیریت خدمات – ۱ روزه – کاربردی

چگونه مانع از جذب مشتریان فعلی به سمت رقبا شویم؟

چگونه مشتریان ناراضی را به مشتریان راضی تبدیل کنیم؟

چکار کنیم که مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

مهلت استفاده از تخفیف ثبت نام

۰هفته۰روز۰ساعت۰دقیقه۰ثانیه

مهلت ثبت نام

۰هفته۰روز۰ساعت۰دقیقه۰ثانیه

برای اطلاع از آخرین خبرها در خبرنامه ایمیلی عضو شوید.
(فرم عضویت در پایین صفحه)

زمان برگزاری:
روز دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ – ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ با پذیرایی ناهار

مهلت ثبت نام:
تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ – مهلت تخفیف ثبت نام زود هنگام تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴

مکان:
(آدرس دقیق محل برگزاری متعاقبلا اعلام خواهد شد)

۱- تهران – خیابان شیخ بهایی جنوبی – خیابان ایران شناسی – خیابان نهم موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی

۲- تهران خیابان شهید مطهری – خیابان کوه نور – کوچه اول پلاک ۱۲ واحد ۲ سالن آینده – مرکز توسعه اطلاعات کاربردی

زمان برگزاری بعدی:
به زودی اعلام میگردد.
بدلیل محدودیت در تعداد شرکت کننده اولویت بر اساس تاریخ ارسال فیش ثبت نام ترتیب داده خواهد شد. ثبت نام کنندگان خارج از ظرفیت به دوره بعدی منتقل خواهند شد.
برگزاری این دوره در محل سازمانها به طور اختصاصی نیز امکان پذیر است.