تخلف سايت پرداخت و عدم انجام تعهداتش

همانگونه كه اطلاع داريد به منظور فروش اينترنتي كتابم و تحويل آن از طريق پست و اخذ وجه همزمان به دليل فراگير نشدن سيستمهاي پرداخت الكترونيك در كشور از سرويسهاي شركت رهنما كاميابان نخستين (سايت پرداخت)‌استفاده كردم.
براي اين منظور قراردادي بين من و آن شركت منعقد شد كه آن شركت تعهد نمود هر دو هفته يكبار وجه كتابهاي فروخته شده توسط سايت مرا به من پرداخت كنند.
علاوه بر آن اين سايت سرويس پرداخت وجه از طريق كارتهاي پارسيان و سامان را نيز در اختيار مشتريان من قرار ميداد.
تا اينجاي كار كه همه چيز خيلي خوب است.
چيزي كه باعث شد امروز اين پست را بنويسم جواب بسيار بسيار سربالاي آن شركت به اعتراضات من بود.
من دو اعتراض داشتم. يكي اينكه با گذشت ۹ ماه از تاريخ قراردادمان آن شركت هنوز هيچ اقدامي جهت پرداخت وجه من صورت نداده است
و دوم آنكه هنوز وجه يكي از مشترياني كه در بهمن سال ۸۴ از طريق كارت بانك سامان از اين سرويس خريد كرده بود و پول از حسابش كسر شده است در ليست سفارش ثبت نشده است و سفارشي به دست ما نرسيده و عليرغم اينكه كتاب را بعدا خودم برايش به رايگان فرستادم وجه مذكور همچنان گم شده است!! و سايت پرداخت مدعي است چون وجه عده زيادي اينطور شده است ما از كجا بدانيم وجه شما چقدر بوده است كه بعدا با استفاده از شماره رديابي سفارش مشكل نامعلوم بودن صحت ادعاي ما حل شد و آنان پذيرفتند كه چنان مبلغي را به صاحب كارت بدهكارند ولي هنوز خبري از برگرداندن وجه خريدار نيست.
بعد از دو ماه انتظار براي دريافت پاسخ به دو نامه اعتراضي كه به آن شركت ارسال كرده بودم امروز بعد از چندمين تلفن به من گفتند كه ما نميتوانيم به قراردامان عمل كنيم و اگر دوست نداريد قراردادتان را باطل كنيد!!!
به همين راحتي كه الان داريد ميخوانيد
از آنها خواستم به نامه من كتبا پاسخ بدهند كه گفتند اين كار را نميكنيم
فكر نميكنم بيش از اين بتوان در حق يك مشتري بي احترامي كرد.
همانطور كه ميدانيد قرار داد يك توافق دو طرفه است و آنها حتي به امضاي خودشان نيز احترام قائل نشدند. ولي كو حمايت از مشتري؟
از اينكه شركتي به اين راحتي به حقوق ديگران تجاوز كند واقعا متاسفم.
در روز روشن…
متاسفانه بدليل طولاني بودن فرايند قضايي نمي ارزد وقت بگذارم و شكايت كنم. آيا كسي راه بهتري سراغ دارد؟
تنها كاري كه ميتوانستم بكنم مطرح كردن آن در اينجا بود كه شايد جلوي اشتباه ديگران را بگيرم. لطفا تا جايي كه ميتوانيد اين مطلب را به گوش ديگران برسانيد

براي ارسال اين پست از طريق ياهو ميسنجر به دوستانتان روي اينجا كليك كنيد

توضيح:
در تاريخ ۲۰/۰۴/۸۵ مدير اين شركت در تماسي ضمن عذر خواهي، علت نواقصات فوق را ناشي از برخي نقل و انتقالات و برخوردهاي شخصي برخي پرسنل ذكر كرد كه موضوع به موقع به اطلاع مديريت شركت نرسيده بود و بيان نمودند بلافاصله در خصوص جبران اقداماتي را انجام خواهند داد
كه در اينجا نوشتم. آخر اين پست را هم بخوانيد


از اینکه برای خواندن این پست وقت صرف کردید سپاسگزارم
خواندن کامنتها، یادداشتها و نقطه نظرات شما شیرین ترین لحظات مرا در این وبلاگم شکل میدهد
لطفا نقطه نظرات خود را در خصوص این پست برایم بنویسید.
برای اشتراک مطالبم روی این تصویر کلیک کنید

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] کنید و حتما این پست را نیز بخوانید و به دوستانتان اطلاع […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *